Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) rendelkezik a Szolgáltató és a Vásárló jogairól és kötelességeiről a www.neness.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető webáruházban való böngészés és vásárlás kapcsán. Vásárló minden információt a Szolgáltatóról a „Kapcsolat” pontban (11. pont) és az 1. pontban talál. Jelen ÁSZF szabályozza a Honlapnak a Honlapon elérhető webáruházban vásárló, valamint a Honlapra belépő felhasználó (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit, a Vásárlónak és Szolgáltatónak a Honlap használatával kapcsolatos jogait és kötelezettségeit.

Jelen szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

 A Honlap működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségein (Kapcsolat pont) Vásárlók rendelkezésére áll.

Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A szerződés nyelve: magyar.

Vásárló nem forgalmazhatja a megrendelt termékeket tovább a Szolgáltató beleegyezése nélkül.

Vásárló a Honlap használatával elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.neness.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen szerződés határozatlan időre jön létre. 

1. Szolgáltató adatai

Cégnév: Nolwe s.r.o. Székhely: 735 52 Bohumín - Záblatí, Stará 251, Cseh Köztársaság Telefon: +36 1 445 0441 E-mail:  info@neness.hu Adószám: CZ26874318 Számlavezető bank: Fio bank

Számlaszám: IBAN:CZ93 2010 0000 0028 0233 8600, BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX, Cégjegyzékszám/váll.ig.szám: 26874318, Cégnyilvántartási szám: 26874318 Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-59621/2012

Tárhely szolgáltató (székhely, telephely, e-mail): Cégnév: Nolwe s.r.o.. Székhely: 735 52 Bohumín - Záblatí, Stará 251, Cseh Köztársaság Telefon: +36 1 445 0441 E-mail:  info@neness.hu

Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi. évi V. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosított ÁSZF-et annak Honlapon való közzétételét követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. Vásárlók a Honlap használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Honlap használatával kapcsolatos, a jelen ÁSZF-ben és a Honlapon más helyen elérhető valamennyi szabályozás automatikusan alkalmazandó.

2.3. Vásárló, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Honlapra, vagy a Honlapon előzetes regisztrációval vagy anélkül vásárol, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Honlap terjesztése tekintetében. Tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A Vásárlók azonban jogosultak a jelen ÁSZF-et közvetlen letölteni, nyomtatni, elmenteni, ez a jelen ÁSZF alapján a Vásárlók számára közvetlenül biztosított.

3. Megvásárolható termékek köre

3.1.A termékekre vonatkozóan minden ár, beleértve az akciós árakat is visszavonásig, vagy a raktárkészlet kimerüléséig érvényes. Ha már Vásárló megrendelte a terméket, az ár az adott Vásárló számára érvényben marad. A megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát és egyéb közterheket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vásárlókat az akció időtartamáról.

3.4 Szolgáltató kizárólag végfelhasználókat szolgál ki, nagykereskedelemmel nem foglalkozik.

4. Honlapon történő vásárlás menete

4.1. Regisztráció és bejelentkezés:

4.1.1. Regisztráció:

A Honlapon történő böngészés és vásárlás a Honlapon történő regisztráció után és regisztráció nélkül is lehetséges, a Honlapon történő böngészéshez és vásárláshoz nem kötelező az előzetes regisztráció. Vásárlónak lehetősége van arra is, hogy a kiválasztott terméket a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF 11. pontjában rögzített ügyfélszolgálati elérhetőségein akár e-mailben, akár telefonon rendelje meg függetlenül attól, hogy Vásárló regisztrált-e a honlapon.

Amennyiben Vásárló regisztrálni kíván a Honlapon, ezt egyszerűen és gyorsan, elvégezheti az oldalak jobb felső sarkában található „Jelentkezzen be” szövegre, ezt követően pedig a „Regisztráció” gombra kattintva. A „Regisztráció” gombra történő kattintást követően megjelenik egy regisztrációs űrlap, amelyben a következő adatokat kell megadnia a Szolgáltató részére:

E-mail cím;

Jelszó (és jelszó még egyszer);

Keresztnév;

Vezetéknév;

Mobiltelefonszám/Telefonszám;

Utcanév és házszám;

Város vagy község neve;

Irányítószám;

Cégnév; cégjegyzékszám, adószám (amennyiben releváns)

Vásárlónak ugyanezen a regisztrációs űrlap felületen lehetősége van arra is, hogy a „Szeretnék értesítést kapni az újdonságokról, az akciókról és az ajándék kuponokról” szöveg előtti jelölőnégyzet kipipálásával feliratkozzon Szolgáltató hírlevelére.

A regisztrációs űrlap alján a „Regisztrálni” feliratú gombra klikkelve lehet a regisztrációs űrlapon megadott adatokkal a Honlapon történő regisztrációt rögzíteni. A „Regisztrálni” gombra való kattintást követően Szolgáltató azonnal küld egy visszaigazoló e-mailt a regisztráció során megadott adatokról ezzel biztosítva a lehetőséget azok ellenőrzésére.

A regisztrációt követően automatikusan megjelenik a „Személyes adatok” adatlap, amelyen lehetősége van a Vásárlónak a regisztráció során megadott adatok módosítására, valamint szállítási cím megadására „A csomagot másik címre kérem” szöveg előtti jelölőnégyzet kipipálásával, amennyiben nem a regisztráció során megadott címre kéri az áru kiszállítását. Az oldal alján a „Változtatások mentése” gombra klikkelve mentheti a módosításokat.

A Regisztrációt követően megjelenő oldalon a Vásárló nemcsak adatait és a szállítási címet kezelheti (módosíthatja), hanem a „Megrendeléseim” gombra való kattintással megtekintheti korábbi megrendeléseit, illetve a „Kijelentkezés” gombra kattintva, majd a kijelentkezés megerősítését követően kijelentkezhet a Honlapról.

A regisztrációt követően a Honlapon a Vásárló automatikusan bejelentkezve marad és megkezdheti a vásárlást.

4.1.2. Bejelentkezés:

Amennyiben Vásárló korábban már regisztrált a Honlapon, a Honlap jobb felső sarkában lévő „Jelentkezzen be” szövegre, majd azon belül a „Bejelentkezés” gombra kattintva a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó megadásával tud a Honlapra bejelentkezni. Amennyiben a Vásárló ki kíván jelentkezni a Honlapról, ezt az oldal jobb felső sarkában lévő „Vásárlói fiókom”, azon belül pedig a „Kijelentkezés” szövegre kattintva teheti meg.

Vásárló az info@neness.hu e-mail címre küldött elektronikus üzenettel törölheti regisztrációját. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató törli a regisztrációt. A regisztráció törlésével a Vásárló adatai a rendszerből is törlésre kerülnek; az ezt megelőző vásárlásokkal kapcsolatos adatokat és dokumentumokat azonban Szolgáltató megőrzi.

4.2. Megrendelés:

A Honlapon a felső vízszintes menüsorban termékkategóriák (pl.: akciók, parfümök, Niche, arc, test, sminkelés stb.) szerint csoportosítva lehet böngészni a Szolgáltató által a Honlapon keresztül értékesítésre kínált termékek között.

Amennyiben a Vásárló az egeret a felső vízszintes menüsorban valamely termékkategóriára helyezi, rákattinthat a vízszintes menüsorban lévő termékkategóriákra. Ekkor a Honlapon elérhető, a kiválasztott termékkategóriába tartozó valamennyi termék megjelenik egy új oldalon. Ha az adott kategóriába tartozó termékek nem férnek el egy oldalra, lehetőség van a lapozgatásra az oldal tetején és alján lévő nyilakra, oldalszámokra klikkelve, valamint az oldal alján a „További 15” feliratú gombra klikkelve ugyanazon az oldalon lefelé görgetve további termékek jelennek meg.

Amennyiben a Vásárló az egeret a felső vízszintes menüsorban valamely termékkategóriára helyezi, a lenyíló ablakban az adott termékkategóriákon belül szűkebb alkategóriák jelennek meg. Amennyiben Vásárló valamely alkategóriára klikkel, megjelennek a Honlapon az adott termékkategórián belül a Szolgáltató által értékesítésre kínált termékek. Ha a választott alkategóriába tartozó termékek nem férnek el egy oldalra, lehetőség van a lapozgatásra az oldal tetején és alján lévő nyilakra, oldalszámokra klikkelve, valamint az oldal alján a „További 15” feliratú gombra klikkelve ugyanazon az oldalon lefelé görgetve további termékek jelennek meg.

Ugyanezen az oldalon a bal oldali függőleges menüsorban tovább szűkíthető a keresett termékek köre (pl. ár, márka stb. szerint).

Amennyiben a Vásárló ráviszi az egeret az adott termékre, legördülő ablakban megjelenik a termék adatlapja. Amennyiben Vásárló ráklikkel a kiválasztott termék fényképére vagy nevére, további információhoz juthat az adott termékről (pl. termék átvételének/kiszállításának várható időpontja, részletesebb leírás, vásárlók értékelése, termék mérete, esetleges változatai, további kapcsolódó termékek stb.), valamint megrendelheti a kiválasztott terméket.

A Vásárló oly módon is böngészhet a termékek között, hogy a Honlapon a felső vízszintes menüsor feletti kereső mezőbe beírja a keresett termék nevét, márkáját más jellemzőjét vagy a konkrét termék megnevezését. Amennyiben a Szolgáltató a kereső mezőbe beírt információnak megfelelő terméket a Honlapon értékesítésre kínálja, akkor a keresés eredményeként megjelennek a keresési kritériumnak megfelelő termékek ugyanúgy, mint a felső menüpontokban lévő termékkategóriákra és alkategóriákra klikkelve megjelenő oldalon. Ebben az esetben is lehetőség van az oldalak közötti lapozgatásra, a termékek adatainak megtekintésére a fentiekben leírtak szerint.

A Vásárló az adott termékre klikkelve megjelenő, az adott termékkel kapcsolatban részletesebb tájékoztatást nyújtó oldalon tájékozódhat arról, hogy az adott terméknek hány és milyen termékváltozata (pl. ugyanazon termék többféle kiszerelésben is kapható) van. Az egyes termékváltozatok mellett kiválasztható a megrendelni kívánt mennyiség és a „kosárba” feliratú gombra való kattintással a Vásárló elhelyezheti az adott változatú és megjelölt mennyiségű terméket a virtuális bevásárló kosarába. Vannak olyan termékek a Honlapon, amelyeknek csak egy változata érhető el, ebben az esetben a termék változatok között csak ez az egy termék jelenik meg. Az ilyen termék mennyiségének kiválasztása és kosárba helyezése a fenti módon történik.

A kosár tartalma (a kiválasztott termék darabszáma, és a megrendelés bruttó összege) a Honlap jobb felső sarkában, a "Bevásárló táska" ikon mellett jelenik meg. Amennyiben a Vásárló a "Bevásárló táska" ikonra viszi az kurzort, legördülő ablakban megjelenik a megrendelt termék/termékek fényképe és rövid leírásuk, ennek alján pedig az „Ugrás a kosárba” feliratú gomb, amelyre való kattintással megjelenik a Kosár felülete. A Kosár felülete úgy is elérhető, ha a Vásárló a Honlap jobb felső sarkában, a "Bevásárló táska" ikonra vagy a mellette lévő szövegre (kosár tartalma, majd mennyiség és a kosárban lévő termékek bruttó ára) kattint.

A kosár felületen a Vásárló megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékek listáját, azok bruttó árát, a kiválasztott mennyiséget, valamint az összegző táblázat alján a megrendelt áruk ellenértékének bruttó végösszegét.

Ezen a felületen a Vásárló még módosítani tudja kosarának tartalmát: lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából a „kivenni” szövegre kattintva, valamint lehetősége van arra is, hogy a + és – gombokra való kattintással az adott termék megrendelni kívánt mennyiségét módosítsa.

A Kosár felületén arra is lehetősége van a Vásárlónak, hogy amennyiben rendelkezik kedvezménnyel vagy ajándékkuponnal, annak kódját az erre megjelölt mezőbe beírja és a kedvezményt az „OK” szövegre kattintással igénybe vegye.

A Kosár felületén a „A küldemény biztosítása akciós áron” szöveg előtti jelölőnégyzet kipipálásával a Vásárló a termék kiszállítását biztosíthatja a jelölőnégyzettel megegyező sorban lévő ellenérték fejében. Amennyiben ezt a lehetőséget a Vásárló igénybe veszi, a terméklista alján megjelenő bruttó ár tartalmazza ezt a költséget is.

A Vissza a vásárláshoz gombra kattintva a Vásárló tovább folytathatja a termékek közötti böngészést és bővítheti, módosíthatja a Kosár tartalmát. Ebben az esetben a Kosár felületre való belépést közvetlenül megelőzően felkeresett oldalra irányítja vissza a Honlap a Vásárlót.

A Kosár felületén a „Megrendelni” gombra kattintva a Vásárló folytathatja a megrendelést. Ekkor a Honlap egy olyan oldalra vezet, amin a Honlap további kedvezményes termékek megvásárlását kínálja fel. Ezen az oldalon a „Vissza az előző oldalra” gombra kattintással vissza lehet térni a Kosár felületére. A „Folytatás” gombra kattintva pedig – amennyiben a Vásárló előzetes regisztrációt követően bejelentkezve vásárol - a Honlap elnavigál a szállítás és a fizetés módjának megadására szolgáló oldalra, ahol a Vásárlónak ki kell választani a szállítási és a fizetési módot. Amennyiben azonban a Vásárló eddig a pontig előzetes regisztráció vagy bejelentkezés nélkül böngészett és indította el a vásárlást, a további kedvezményes termékek megvásárlását felkínáló oldalon a „Folytatás” gombra kattintva a következő oldalon (a fizetési és szállítási feltételek megadása előtt) a Vásárlónak lehetősége van arra, hogy bejelentkezzen a „Már vásároltam innen” szöveg alatt az e-mail cím és a jelszó megadásával. A Vásárló azonban a „Bejelentkezés nélkül szeretnék vásárolni” rész alatt e-mail címe megadásával a „Folytatás bejelentkezés nélkül” gombra kattintva regisztráció és/vagy bejelentkezés nélkül folytathatja a vásárlási folyamatot a szállítási és a fizetési mód kiválasztásával a fentiek szerint.

A Szállítási mód a bal oldali oszlopban adható meg. Futárszolgálat szállítási mód esetén a „Futárszolgálat” feliratra kattintva a Express One Hungary szállítási mód jelenik meg. Ennek kiválasztásához a Express One Hungary szó előtti kört be kell jelölni.

A Csomagküldő – átvevőhely feliratra kattintva megnyíló adatlapon a Csomagküldő – átvevőhely felirat előtti karika bejelölésével választható ez a szállítási mód, illetve itt választható ki a legördülő menüben először a város és azon belül az újabb legördülő menüben a konkrét csomagátvevő pont. A konkrét átvevőhely kiválasztását követően Vásárló tájékozódhat az átvevőhely pontos helyéről és nyitvatartási rendjéről.

Budapest – Csomagátvétel szállítási mód a legördülő ablakban a Budapest – Csomagátvétel szöveg előtti karika bejelölésével választható.

A fizetési mód a jobb oldali oszlopban adható meg. Fizetés a Honlapon utánvéttel, banki átutalással és bankkártyával történhet. A fizetési mód az előtte levő karika bejelölésével választható ki.

Ezen az oldalon a „Vissza az előző oldalra” gombra kattintással visszatérünk az előző, kedvezményes termékeket kínáló oldalra. Ugyanezen az oldalon a „Folytatás” gombra való kattintással továbbléphetünk a szállítási cím megadására szolgáló, valamint a megrendelést összefoglaló oldalra. A „Folytatás” gomb fölött megjelenik ismét a megrendelt termékek bruttó ára és a kiválasztott szállítási módnak megfelelően a szállítás díja, valamint a Vásárló által fizetendő teljes összeg (bruttó ellenérték+szállítási díj).

A szállítási cím megadására szolgáló oldalon a bal oldali oszlopban meg kell adni a Vásárló személyes adatai (regisztrált felhasználók esetén a bejelentkezést követően automatikusan megjelennek a regisztrációkor megadott adatok). A „A csomagot másik címre kérem” szöveg előtti jelölőnégyzet kipipálásával a Vásárlónak lehetősége van másik szállítási cím megadására. Amennyiben valamely cég nevére kíván számlát kérni, lehetősége van megadni a számlázási cégnevet, a cég székhelyét és az adószámát.

Ugyanezen az oldalon a megrendeléshez további pontos információ fűzhető a Honlap üzemeltetője vagy a kiszállító részére. A „Szeretnék értesítést kapni az újdonságokról, az akciókról és az ajándék kuponokról” szöveg előtti szövegdoboz kipipálásával a Vásárló feliratkozhat Szolgáltató hírlevelére. A „Vásároljon most” gombra kattintást megelőzően a Vásárlónak a „Az Általános Szerződési Feltételeket elolvastam és elfogadom” szöveg előtti szövegdoboz kipipálásával nyilatkoznia kell, hogy elolvasta és elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Ugyanezen szövegdoboz kipipálásával a Vásárló egyúttal tudomásul veszi, hogy a „Vásároljon most” gomb megnyomásával megrendelése elküldésre kerül Szolgáltatónak, az végleges lesz, számára a vásárlás fizetési kötelezettséget eredményez.

Ezen az oldalon a jobb oldali oszlopban megtalálható a megrendelés összesítője, a Vásárló által fizetendő teljes összeg (a termék bruttó ára+szállítási költség).

Az oldal alján jobbra található „Vásároljon most” gombra kattintva a Vásárló véglegesen elküldi megrendelését a Szolgáltatónak, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

4.3. A megrendelés visszaigazolása

A megrendelés elküldését követően Vásárló egy visszaigazoló email-t kap a megrendelés részleteivel. A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatának minősül, ezzel szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási kötelezettség megszegéséből eredő felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, internet-, szerver-, egyéb technikai hiba esetén, vagy egyéb okból, amely a Vásárló gondatlanságára vezethető vissza.

A visszaigazoló e-mail mellékleteként a Szolgáltató elküldi Vásárló részére a megrendeléshez tartozó megrendelő lapot, amely összefoglalva tartalmazza a megrendelés adatait: a megrendelés számát és dátumát, a megrendelő nevét és elérhetőségét, a szállítás és fizetés módját, valamint a megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, bruttó ellenértékét, a költségeket és a fizetendő végösszeget.

A megrendelés állapotáról, illetve adatairól Szolgáltató e-mail-ben értesítést küld a Vásárlónak, így nyomon tudja követni a rendelést. Korábbi megrendeléseit a Vásárló a Honlapon a jobb felső sarokban a „Vásárlói fiókom”-ra klikkelve a „Megrendeléseim” gombra való kattintással tekintheti meg.

4.4. Adatbeviteli hibák javítása:

Vásárlónak a Honlapon történő böngészés és vásárlás bármely szakaszában a megrendelés Szolgáltató részére való végleges elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, így például a vásárlói fiókjában a „Személyes adatok” gombra és a módosítások után a „Változtatások mentése” gombra kattintva, vagy a megrendelés folyamata során is (pl. a kosár felületén a kosárba helyezett termék mennyiségének módosítása a + és – jelekre kattintva vagy a termék törlése a kosárból a ”kivenni” feliratra kattintva, továbbá a Vásárló a „Vissza az előző oldalra” gombra kattintva a vásárlás folyamata során visszatérhet a vásárlás eggyel korábbi lépéséhez és ott az adatokat az előzőek szerint módosíthatja).

4.5. A megrendelések feldolgozása és a szerződés teljesítése

Az egyes termékek adatlapján Szolgáltató feltünteti az adott termék várható átvételi/kiszállítási idejét, amely általában 2 munkanap. Habár a megrendelhető termékek 100%-ka raktáron van, megeshet, hogy ezt az időt Szolgáltató túllépi. Ebben az esetben a Szolgáltató azonnal felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval és egyezteti vele a további lépéseket.

Ha Szolgáltató az ÁSZF-ben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget, vagy kedvezményt felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Ha Szolgáltató helyettesítő termékkel teljesített, a jelen ÁSZF szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik. Ebben az esetben a Vásárló futárszolgálattal vagy postai úton köteles visszaküldeni a terméket a Szolgáltató jelen ÁSZF 11. pontjában rögzített ügyfélszolgálatának címére oly módon, hogy a futár és a posta költségét nem kell előlegeznie, hanem azt átvételkor a Szolgáltató fogja megfizetni. Kérdés esetén Szolgáltató a 11. pontban rögzített ügyfélszolgálatán áll a Vásárlók rendelkezésére. A költségek viseléséről, valamint a megfelelő helyettesítő termékkel történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Vásárlót tájékoztatni.

Amint a csomagot Szolgáltató feladta, erről tájékoztatja Vásárlót e-mailben, ha Vásárló a csomag számát szeretné tudni, azt is elküldi Szolgáltató a részére. A kiszállításra ezen értesítést követő munkanapon kerül sor, így általában megrendeléstől számított 2 munkanapon belül Vásárló kézhez kapja a megrendelt árut.

4.6. A Termékek ára, fizetési feltételek:

A termékeknek a Honlapon megjelenített vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó bruttó árak.

A termékek mellett feltüntetett bruttó vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét, csomagolási költség azonban nem kerül felszámításra.

A termékek ára magyar forintban (HUF) kerül meghatározásra.

A Vásárló által fizetendő végösszeg a megrendelés összefoglalása (a vásárlási folyamatban a 4. lépés) és a visszaigazoló e-mail mellékleteként küldött megrendelő lap alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás díját és az esetleges biztosítás összegét is. Amennyiben a Vásárló a vásárlási folyamat során kedvezményt vett igénybe, a visszaigazoló üzenet mellékletében lévő megrendelő lap a kedvezmény mértékét is tartalmazza.

A Vásárló az alábbi fizetési módok között választhat:

Fizetés utánvéttel –A futár részére a csomag átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a megrendelés fizetendő végösszegét a megrendelt termékek után.

Banki utalás – amennyiben Vásárló a banki átutalás fizetési módot választotta a vásárlási folyamat során, Szolgáltató a Vásárló megrendelésének megérkezését követően elküldi Vásárló részére a bankszámlaszámot és azonosítót. Amint a Szolgáltató bankszámláján jóváírják a megrendelés ellenértéket, Szolgáltató elküldi Vásárlónak a megrendelt terméket és értesíti a szállítás időpontjáról.

Fizetés bankkártyával: A megrendelés ellenértéke a vásárlási folyamat során azonnal kifizethető bankkártyával VISA, VISA Electron, Master Card és Maestro kártyákkal. Bankkártyás fizetés választása esetén a vásárlási folyamatban a megrendelés végleges elküldését követően megjelenő „Rendelés összefoglalása” oldalon a „Hitelkártyával történő fizetés” gombra kattintva lehet megadni a bankkártya adatait. Ugyanezen az oldalon, amely a bankkártya adatainak megadására szolgál, a bal oldali függőleges oszlopban a Vásárló választhatja a Masterpass és a Master Card mobile fizetési módokat is.

Fizetés készpénzzel: készpénzes fizetés a Szolgáltató által meghatározott átvevőponton lehetséges, amennyiben a Vásárló a szállítás módja meghatározásakor a vásárlási folyamat során a „Budapest-csomagátvétel” lehetőséget választotta. Készpénzes fizetés utánvéttel fizetési mód választása esetén is lehetséges a futárnál.

A kedvezmények és kuponok felhasználása:

A Szolgáltató különböző kedvezményeket biztosít a Vásárlók számára. Minden egyes kedvezmény felhasználásának különböző feltételei vannak.

A felhasználási feltételek leírása közvetlenül az engedményt biztosító kupon információs részében, vagy a Honlapon az „Akciók” menüpont alatt találhatóak meg. Ha a felhasználási feltételek értelmezése nehézséget okoz, a Szolgáltató segítséget nyújt azok értelmezésében a jelen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségein.

A kedvezmények és kuponok felhasználása: Minden kedvezményt vagy kupont csak egyszer lehet felhasználni, kivéve, ha a kuponon lévő szöveg kifejezetten eltérően rendelkezik. Abban az esetben, ha Vásárló többször szeretné felhasználni ugyanazon kupont annak ellenére, hogy a kupon csak egyszeri felhasználásra jogosít, a Szolgáltatónak jogában áll megtagadni a kedvezmény érvényesítését. Amennyiben az ajándékkupon értéke nagyobb, mint a megrendelésé, akkor a különbség nem vihető át a következő megrendelésre és nem követelhető annak visszautalása. Abban az esetben, ha a kupon felhasználása ellenkezik a Szolgáltató üzleti feltételeivel, a Szolgáltatónak jogában áll a kupon felhasználását visszautasítani. Ebben az esetben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót és lehetőséget biztosít a kedvezmény vagy akció igénybevétele nélküli vásárlásra.

4.7. Szállítási feltételek:

Vásárlók által választható szállítási módok:

Ø  Budapest- Csomagátvétel

A szállítási költség Átvevőhely Budapest - szállítási mód választása esetén 300,-Ft. Ezen átvételi mód választása esetén a Vásárló személyesen átveheti a megrendelt terméket a következő címen: 1117 Budapest, Bercsényi utca 21 (az Allee bevásárlóköznál). Az átvevőhelyen hétfőtől péntekig 9:00-21:00 óráig , szombaton és vasárnap 10:00- 19:00 óráig veheti át a csomagját a Vásárló. Szolgáltató SMS -ben és e-mailben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor veheti át a megrendelt terméket. Az átvevőponton készpénzzel és kártyával való fizetés lehetséges!

Ø   Express One Hungary futárszolgálattal

A szállítási költség Express One Hungary futárszolgálattal történő kézbesítés esetén 990,-Ft. A Express One Hungaryfutárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a Express One Hungary futárszolgálat szállítja ki. Szolgáltató a terméket annak feladása előkészítésétől számítva egy munkanapon belül kézbesíti. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról, beleértve a csomag számát is. A Vásárló a Express One Hungary online rendszerében itt ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a Express One Hungary depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a postaládájába a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A Express One Hungary futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Vásárló köteles a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni. Amennyiben bármilyen mechanikus sérülést észlel, ne vegye át a csomagot! Ha van rá lehetősége, a futár előtt bontsa ki a csomagot. Ha sérült, azonnal reklamálja. Ha később veszi csak észre a sérülést, a Express One Hungary a reklamációt már nem fogadja el. A szállítás közben történt sérülésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Ø  Csomagküldő – átvevőhely

A szállítási költség csomagküldő átvevőhelyen keresztül történő kézbesítés esetén 790,-Ft. A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A csomag legkésőbb két munkanapon belül kiszállításra kerül a választott átvevőhelyre. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről, valamint elküldi részére a csomagszámot. A csomag helyzetét itt ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, Szolgáltató e-mailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is. A csomag 7 napig lesz az átvevőhelyen. A csomagküldő átvevőpontokon csak készpénzes fizetés lehetséges!

A termékeket kizárólag Magyarország területén szállítjuk, külföldre kiszállítást nem vállalunk. 

5. Elállás és felmondás joga

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

5.1. A Vásárló 90 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Vásárló jogosult 90 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási határidő termék adásvételére irányuló szerződés esetén attól a naptól számított 90 nap elteltével jár le, amelyen Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 90 nap elteltével jár le, amelyen Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi, több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor, amelyen Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi. A felmondási határidő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 90 nap elteltével jár le.

5.2. Ha a Vásárló elállási vagy felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:neness.hu, E-mal cím: info@neness.hu

Vásárló elállási/felmondási jogát telefonos úton is gyakorolhatja a következő telefonszámon: 00420591151616. Vásárlónak elég megadni a megrendelés számát és egy elérhetőséget. Elállás közlése céljából felhasználhatja a következő linken elérhető elállási nyilatkozatmintát is, de nem kötelező.

5.3. Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási nyilatkozatát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Vásárló elállási/felmondási nyilatkozatának megérkezését. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

5.4. A fentiek nem érintik a Vásárló azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

5.5. Az elállás/felmondás joghatásai

5.5.1. Ha Vásárló eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

5.5.2. Vásárló köteles Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Szolgáltató részére. A termék visszaküldésének költségét Vásárló viseli kivéve azt az esetet, ha a Szolgáltató helyettesítő termékkel teljesített. (Ez utóbbi esetben az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik (lásd jelen ÁSZF 4.5. pont)). Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli. Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését. Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Ha Vásárló kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Vásárló köteles megtéríteni Szolgáltatónak a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Amennyiben Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja Vásárló a felmondás jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Vállalkozás ésszerű költségeit.

5.5.3.A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 29. § (1) e) pontja alapján nem illeti meg a jelen 5. pont szerinti elállási jog a Vásárlót olyan zárt csomagolású termék tekintetében (például ajakrúzsok, krémek, szempillaspirálok, elektromos fogkefék, hajnyírógépek, epilátorok, samponok, kondicionálók, sminkecsetek és egyéb kozmetikumok, higiéniai termékek esetében), amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Az adásvételi szerződéstől való elállás nem vonatkozik azon termékekre, amelyek a Vásárló kérésére gravírozásra kerültek. A Kormányrendelet 29. § (1) c) pontja alapján nem illeti meg a jelen 5. pont szerinti elállási jog a Vásárlót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.

Abban az esetben, ha a termék hiányos, sérült vagy láthatóan használt állapotban lett visszajuttatva, a Szolgáltató a kár megtérítését igényelheti.

5.6. Vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli.

5.7. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.

5.8. Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen ÁSZF 11. pontjában található elérhetőségeken.

6. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

6.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Vásárló a kellékszavatossági jogával?

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

Vásárló - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Vásárló a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vásárló - választása szerint - a 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a Ptk. 6:168. § (1) bekezdése alapján.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. A Vásárló termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

***

A Vásárló kellék- és termékszavatossági igényét e-mailben vagy levélben érvényesítheti a Szolgáltatónak a „Kapcsolat” pontban (jelen ÁSZF 11. pontja) feltüntetett ügyfélszolgálati elérhetőségein. A „Kapcsolat” pontban (11. pont) Vásárló megtalálja a megfelelő információkat, Szolgáltató munkatársa elmondja a teendőket. A reklamáció folyamatáról és eredményéről Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. A reklamációhoz szükséges, hogy azt Vásárló írásban is megtegye. Le kell írnia a hibát, valamint fel kell tudnia mutatni a számlát.

6.3. Jótállás

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely kötelező jótállás alá tartozna.

7. Vegyes Rendelkezések

7.1. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, hatálytalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, hatályosságát és érvényesíthetőségét nem érinti.

7.2. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8. Panaszkezelés rendje

8.1. A Honlap célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a jelen ÁSZF „11. Kapcsolat” pontjában rögzített elérhetőségeken e-mail-ben, szóban telefonon vagy postai úton is közölheti.

8.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadja, a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, vagy ha mindez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

8.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató köteles a beérkezését követő 30 napon belül írásban megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató megindokolja. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

8.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló közötti fogyasztói jogvita tárgyalásos úton nem rendeződik, a Vásárló (fogyasztó) számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

1. a fogyasztó jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére:

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület kizárólagosan jogosult eljárni az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén. A Budapesti Békéltető Testület internetes elérhetősége: http://bekeltet.hu/

A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége: cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06-1-488-2131, Fax: 06-1-488-2186, E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu.

Békéltető Testületek elérhetősége a következő elektronikus linkre kattintva tekinthető meg: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

2. a fogyasztó jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni panasszal,

3. a fogyasztó jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók ezen fogyasztói jogvitáikat a következő elektronikus linkre kattintva megjelenő felületen keresztül beadott panasz útján rendezzék.

https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Az online vitarendezési felület használata: a fenti elektronikus linkre kattintva megnyílik az online vitarendezési platform, ahol a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére az online felületen keresztül.

4. Bírósági eljárás kezdeményezése

Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vásárló és a Szolgáltató a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Székesfehérvári Törvényszék kizárólagos illetékességét.

9. Elektronikus számla

A fogyasztók számára Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a megrendelésről. Ez bármikor letölthető abból az e-mailből, amiben arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy a csomagot átadta a futárszolgálatnak. Az elektronikus számlát le tudja tölteni a felhasználási fiókján keresztül, valamint bármikor lekérhető az info@neness.hu e-mailen is.

10. Adatvédelem

A Honlap adatkezelési tájékoztatója itt érhető el:  https://www.neness.hu/ content/3-terms-and-conditions-of-use 

11. Kapcsolat

Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Név: Neness Official HU (Nolwe s.r.o.)

Tel.: +36 1 445 0441

E-mail: info@neness.hu

Levelezési cím: 735 52 Bohumín - Záblatí, Stará 251